Jérôme Administrateur 

Nombre de messages : 9849 Age : 60 Localisation : Paris Date d'inscription : 04/08/2007
 | (#) Sujet: I think it's gonna rain today Jeu 30 Mar 2017 - 9:24 | |
| Titre original : I think it's going to rain today - Paroles et Musique : Randy Newman - Créée en 1966 par Julius La RosaI think it's gonna rain today (1972) Paroles : Randy Newman Broken windows and empty hallways Pale dead moon in a sky streaked with gray Human kindness overflowing And I think it's gonna rain today
Scarecrows dressed in the latest styles With frozen smiles to chase love away Human kindness overflowing And I think it's gonna rain today
Lonely lonely Tin can at my feet Think I'll kick it down the street That's the way to treat a friend
| | Bright before me the signs implore me Help the needy and show them the way Human kindness overflowing And I think it's gonna rain today
Lonely lonely Tin can at my feet Think I'll kick it down the street That's the way to treat a friend
Bright before me the signs implore me Help the needy and show them the way Human kindness overflowing And I think it's gonna rain today
|
|
|
Jérôme Administrateur 

Nombre de messages : 9849 Age : 60 Localisation : Paris Date d'inscription : 04/08/2007
 | (#) Sujet: Re: I think it's gonna rain today Jeu 20 Juil 2017 - 10:55 | |
| TraductionFenêtres cassées et couloirs vides Pâle lune morte dans un ciel strié de gris Débordement de bonté humaine Et je pense qu'il va pleuvoir aujourd'hui
Épouvantails habillés à la dernière mode Avec des sourires figés pour chasser l'amour Débordement de bonté humaine Et je pense qu'il va pleuvoir aujourd'hui
Solitaire solitaire Boîte de conserve à mes pieds Je pense l'envoyer d'un coup de pied au bas de la rue C'est la façon de traiter un ami
| 
| Brillant devant moi les signes m'implorent Aide les nécessiteux et montre leur le chemin Débordement de bonté humaine Et je pense qu'il va pleuvoir aujourd'hui
Solitaire solitaire Boîte de conserve à mes pieds Je pense l'envoyer d'un coup de pied au bas de la rue C'est la façon de traiter un ami
Brillant devant moi les signes m'implorent Aide les nécessiteux et montre leur le chemin Débordement de bonté humaine Et je pense qu'il va pleuvoir aujourd'hui
|
|
|